Overslaan naar content

• Wassenaar, Zuid-Holland, Nederland
€ 4.370 - € 6.583 per maand

Functieomschrijving

Wij zoeken een analytische, proactieve, gedreven en bovenal vriendelijke bestuurssecretaris, voor wie behulpzaamheid en servicegerichtheid voorop staat.

Wat ga je doen?

Je ondersteunt de bestuurder in de strategische beleidsontwikkeling en de vertaling daarvan naar het tactisch beleid. Jij informeert de bestuurder en het MT over de externe ontwikkelingen en signaleert tijdig belangrijke interne organisatieontwikkelingen. Je bereidt beleid- en besluitvormingsprocessen voor en zorgt dat deze volgens procedure verlopen. Dit bevat ook overleggen en processen tussen de bestuurder en de Raad van Toezicht (RvT). Ook de Raad van Toezicht en haar commissies worden door jou adequaat ondersteund.

Je bent iemand die de bestuurder, het MT en de RvT in staat stelt hun werk goed te kunnen doen. Je bent behulpzaam en vriendelijk in de manier waarop je ondersteunt en bent duidelijk in wat je hierin van hen verwacht. De sfeer binnen het MT is informeel en collegiaal, gericht op ambitie en resultaat. Er wordt gelachen en hard gewerkt vanuit een positief kritische houding.

Je bent daarnaast ook klachtenfunctionaris en behandelt binnengekomen klachten van cliënten en verwanten. Je draagt zorg voor een snelle, zorgvuldige opvang van klachten en draagt op effectieve wijze bij aan een oplossing in het herstellen van het vertrouwen tussen betrokkenen. Je handelt vanuit een onafhankelijke positie, bemiddelt en bent de onpartijdige schakel tussen betrokkenen.

Om de functie nog veelzijdiger te maken geef je ook leiding aan de managementsecretaresses en de medewerker beleid en kwaliteit. Net zoals jij hebben deze functionarissen ook een ondersteunende rol richting het management. Je bent je bewust van deze verantwoordelijkheid en streeft er voortdurend naar deze ondersteuning te optimaliseren.

Ons DNA is liefdevol, behulpzaam, deskundig en saamhorig. Je herkent deze waarden als onderdeel van je karakter en weet op deze centrale plek waar je bij Amarosa zit deze waarden voort te leven.

Vereisten

Wat breng je mee?

• Je kunt abstract denken, bent analytisch sterk en bent in staat om complexe materie snel eigen te maken.
  • Je bent vriendelijk, behulpzaam en hartelijk in de omgang.
  • Je hebt een dienstverlenende, flexibele houding met een autonoom karakter waardoor je een onafhankelijke positie in kunt nemen.
  • Je bent proactief, pakt zaken op die nog verborgen lijken.
  • Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen, bent omgevingssensitief en samenwerkingsgericht.
  • Je hebt een vlotte pen en bent communicatief vaardig.
  • Je houding is ondernemend, onpartijdig, oprecht en optimistisch.
  • Je hebt een academisch werk en denkniveau met feeling voor juridische vraagstukken.

Wij bieden jou!

- Een uitdagende functie binnen een ambitieuze organisatie.

- Inspiratie en een baan waar geen dag hetzelfde is.

- Nauwe samenwerking met bestuurder en het MT.

- Een arbeidsovereenkomst, in ieder geval voor een jaar, met de intentie tot een langdurige samenwerking.

- De functie is ingedeeld in FWG 65, min. € 4.370, = en max. € 6.583, = op fulltime basis.

- Vakantiegeld van 8%.

- Eindejaarsuitkering van 8,33%.

- Divers aanbod van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een fietsplan en uitruilregeling reiskostenvergoeding.

Ben jij integer, toegankelijk en ondersteunend van aard? Ben je een bestuurssecretaris met ervaring die zich hierin herkend? Solliciteer dan nu en help mee Amarosa een nog mooiere plek te maken om te wonen en te werken.

Solliciteren!
Graag ontvangen wij uiterlijk 23 mei jouw CV en motivatiebrief via het sollicitatieformulier. Op 24 mei a.s. zal er een voorselectie van de binnengekomen sollicitaties plaatsvinden.  Alle kandidaten ontvangen dan een reactie van Amarosa.
De kandidaten die zijn geselecteerd voor de eerste ronde worden na de voorselectie gebeld door ons en ontvangen een uitnodiging voor het eerste gesprek op woensdag 29 mei in de middag.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Hester Branderhorst, Directeur bestuurder, hester.branderhorst@amarosa.nl.

Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Nisha Sagoenie, HR-adviseur, nisha.sagoenie@amarosa.nl of bel 0636506177.

We kijken uit naar je reactie!

Op locatie
  • Wassenaar, Zuid-Holland, Nederland